تحرکات دشمنان لحظه ای و در ۲۴ ساعت شبانه روز رصد می شود

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با اشاره به هم افزایی پدافند با سایر مجموعه نیروهای مسلح در ایجاد امنیت پایدار، خاطرنشان کرد: تحرکات دشمنان فراتر از مرزهای کشورمان به وسیله سامانه سلاح های بومی ساخت داخل کشور به صورت لحظه ای و در ۲۴ ساعت شبانه روز رصد می شود. به گزارش ایسنا به

کد خبر : 3841
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
تحرکات دشمنان لحظه ای و در ۲۴ ساعت شبانه روز رصد می شود



فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با اشاره به هم افزایی پدافند با سایر مجموعه نیروهای مسلح در ایجاد امنیت پایدار، خاطرنشان کرد: تحرکات دشمنان فراتر از مرزهای کشورمان به وسیله سامانه سلاح های بومی ساخت داخل کشور به صورت لحظه ای و در ۲۴ ساعت شبانه روز رصد می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیرسرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی زاهدان در جمع کارکنان این یگان راهبردی پدافند، اظهار کرد: توانایی طراحی، تولید و توسعه توان دفاعی با تجهیزات بومی برگ برنده ای برای نظام اسلامی است.

امیرسرتیپ دوم پرویز با بیان اینکه اقتدار نظامی کشور ثمره انقلاب اسلامی است، گفت: رشد و بالندگی کشور در شرایط تحریم قابل ستایش است و تبیین این دستاوردها برای قشر جوان لازم و ضروری است.

وی با اشاره به هم افزایی پدافند با سایر مجموعه نیروهای مسلح در ایجاد امنیت پایدار، خاطرنشان کرد: تحرکات دشمنان فراتر از مرزهای کشورمان به وسیله سامانه سلاح های بومی ساخت داخل کشور به صورت لحظه ای و در ۲۴ ساعت شبانه روز رصد می شود.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شرق ارتش با بیان اینکه دکترین دفاعی کشور و نظام اسلامی دفاعی است و هیچگاه قصد نفوذ و تجاوز به کشوری را ندارد، اذعان داشت: ذکاوت، هوشیاری و آمادگی دفاعی لازم برابر هر نوع تهدید در هر زمان شاخصه اصلی کارکنان متخصص و فنی پدافند است.

وی تصریح کرد: تبیین دستاوردها و توانمندی های نظام اسلامی در تمامی عرصه ها یقینا منجر به حضور پر شور مردم در عرصه های مشارکت سیاسی و اجتماعی می شود.

سرتیپ دوم پرویز با بیان اینکه دشمن حداکثر توان خود را در کمرنگ نشان دادن انتخابات و تضعیف انسجام و یکدلی ملت بکار بسته است، افزود: حضور پر رنگ در سرنوشت کشور نقشه های دشمنان را کم رنگ و بی اثر می کند.

وی در خاتمه بازدید از گروه پدافند هوایی زاهدان بر تقویت سامانه سلاح های راداری، موشکی و بویژه پهپادی در سازمان رزم این یگان پدافندی تاکید کرد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.