تمسک به الگوی انقلاب اسلامی راه‌حل بسیاری از مشکلات و مصائب بشری است

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک الگوی متعالی و جهان‌شمول از زندگی، قدرت، سیاست، اقتصاد و فرهنگ ارائه داده است که تمسک به آن راه‌حل مناسب بسیاری از مشکلات و مصائب بشری است. به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور پیامی به همایش مجازی

کد خبر : 3961
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۳:۴۸
تمسک به الگوی انقلاب اسلامی راه‌حل بسیاری از مشکلات و مصائب بشری است



دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک الگوی متعالی و جهان‌شمول از زندگی، قدرت، سیاست، اقتصاد و فرهنگ ارائه داده است که تمسک به آن راه‌حل مناسب بسیاری از مشکلات و مصائب بشری است.

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور پیامی به همایش مجازی تاثیر انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی که با شرکت جمعی از شخصیت های برجسته سیاسی داخلی و بین المللی برگزار شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک الگوی متعالی و جهان شمول از زندگی، قدرت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و … در جهان ارائه داده است که تمسک به آن راه‌حل مناسب بسیاری از مشکلات و مصائب بشری است.

متن پیام دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را که در واقع احیای اسلام ناب بعد از ۱۴۰۰ سال به رهبری حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است را تبریک عرض می‌نمایم.

حقیقتاً انقلاب اسلامی یکی از الطاف آشکار و ویژه الهی است که نه تنها ملت بزرگ ایران بلکه سایر ملت‌های آزادی‌خواه جهان را هم از آثار پربار خود متنعم ساخته و در ۴۵ سال اخیر دستاوردهای ارزشمندی در پیش روی مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان قرار داده است.

این انقلاب که در زمره تحولات بزرگ نظام بین‌الملل در چند سده اخیر است، آغاز جدی و قدرتمند استکبارستیزی و گسترش فزاینده بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام است که تاکنون پیامدهای استراتژیک و مهمی در پی داشته است و به معنای واقعی کلمه باعث تغییر معادلات قدرت و توازن قوا در غرب آسیا است.

افزون بر این، انقلاب اسلامی، تحولات مهم و مؤثری در اندیشه، نگرش و سبک زندگی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و … ایجاد کرد و از طریق سازمان‌دهی سازمان‌ها و زیرساخت‌های انقلابی و اسلامی، صیرت و صورت واقعی اسلام ناب محمدی (ص) که مدافع مظلومان و مستضعفان و بر ضد مستکبران و قلدرهای جهانی است و صدها سال در انزوا قرار داشت را به نمایش گذاشته و یک الگوی متعالی و جهان شمول از زندگی، قدرت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ و … در جهان ارائه داده است که تمسک به آن راه‌حل مناسب بسیاری از مشکلات و مصائب بشری است.

از خداوند متعال دوام انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت نموده و پیروزی ملت های مسلمان و به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را ارزومندم.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.