ماشین‌آلات کشاورزی ایران شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می‌کنند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی مشهد گفت: ایران فاصله فاحشی با تکنولوژی روز دنیا در حوزه ماشین‌آلات کشاورزی ندارد؛ کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از لحاظ کیفیت شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می‌کنند و بسیاری از این محصولات، صادراتی هستند. حمیدرضا

کد خبر : 3981
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
ماشین‌آلات کشاورزی ایران شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می‌کنند



ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی مشهد گفت: ایران فاصله فاحشی با تکنولوژی روز دنیا در حوزه ماشین‌آلات کشاورزی ندارد؛ کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از لحاظ کیفیت شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می‌کنند و بسیاری از این محصولات، صادراتی هستند.

حمیدرضا نامی امروز ۱۹ بهمن‌ماه، در حاشیه افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون) اظهار کرد: در غرب آسیا دو کشور ایران و ترکیه صاحب صنعت تولید ماشین‌آلات کشاورزی هستند و ایران در این حوزه وضعیت قابل قبولی دارد.

وی افزود: ایران فاصله فاحشی با تکنولوژی روز دنیا در حوزه ماشین‌آلات کشاورزی ندارد؛ کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از لحاظ کیفیت شانه به شانه کالاهای اروپایی رقابت می‌کنند و بسیاری از این محصولات، صادراتی هستند.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی خاطرنشان کرد: چند هیئت از آمریکای جنوبی، اوراسیا، غرب آسیا و بخش‌هایی از آفریقا از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.