غریب‌آبادی: مردم ایران هنوز پای انقلاب ایستاده‌اند

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران بعد از ۴۵ سال هنوز پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند. به گزارش ایسنا، غریب‌آبادی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۴۵ سال از استقرار جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد. ما کشوری هستیم که با پیروزی انقلاب اسلامی هدف آماج تهاجمات و

کد خبر : 4043
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
غریب‌آبادی: مردم ایران هنوز پای انقلاب ایستاده‌اند



دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران بعد از ۴۵ سال هنوز پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

به گزارش ایسنا، غریب‌آبادی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۴۵ سال از استقرار جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد. ما کشوری هستیم که با پیروزی انقلاب اسلامی هدف آماج تهاجمات و حملات گروهک‌های تروریستی و ترورهای مختلف قرار گرفتیم.

غریب‌آبادی در ادامه با اشاره به جنگ تحمیلی، افزود: در جنگ تحمیلی اکثر کشورها از صدام حمایت کردند و ما در تامین نیازهای دفاعی با مشکل واردات تسلیحات مواجه بودیم، ولی امروز انواع و اقسام تسلیحات را تولید می‌کنیم و حتی به یکی از کشورهای صادرکننده تسلیحات پیشرفته تبدیل شدیم.

وی تاکید کرد: یکی از مظاهر مهم فناوری تسلیحاتی ایران، توان موشکی پیشرفته آن است که برای اهداف تهاجمی نیست و برای اهداف دفاعی است و این توان، چه رعب و وحشتی را در دل دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است.

غریب آبادی یادآور شد: پیشرفت های این‌چنینی مایه مباهات و افتخار ما است. ما مدیون و مرهون خون شهدایی همچون شهید طهرانی مقدم و تمام دانشمندان و نخبگانی که در این عرصه به پیشرفت ایران کمک کردند، هستیم.

وی در ادامه درباره حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم پس از ۴۵ سال هنوز پای آرمان‌های انقلاب و نظام خود ایستاده و هر سال باشکوه‌تر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر می‌شوند. کشور دیگری مانند ایران را سراغ نداریم که مردم آن برای حمایت از نظام سیاسی خود به صورت میلیونی به خیابان‌ها بیایند.

دبیر ستاد حقوق بشر در پایان ضمن قدردانی از مردم، گفت: ما یک ملت نمونه و الگو داریم که با حضور خود پیام ایستادگی و وحدت را به جهان مخابره می‌کنند و این موضوع وظیفه مسئولان را در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم سنگین تر می‌کند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.