رویترز: ایرانیان در سالگرد پیروزی انقلاب شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند

رسانه انگلیسی نوشته مردم ایران در راهپیمایی گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حمایت خود را از فلسطین ابراز کردند. به گزارش ایسنا، راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه در سراسر کشور برگزار شد؛ رویدادی که در رسانه‌های جهان بازتاب داشت. خبرگزاری رویترز در روایت خود از راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشته «صدها

کد خبر : 4049
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
رویترز: ایرانیان در سالگرد پیروزی انقلاب شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند



رسانه انگلیسی نوشته مردم ایران در راهپیمایی گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حمایت خود را از فلسطین ابراز کردند.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران روز یکشنبه در سراسر کشور برگزار شد؛ رویدادی که در رسانه‌های جهان بازتاب داشت.

خبرگزاری رویترز در روایت خود از راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشته «صدها هزار نفر از مردم در راهپیمایی‌هایی در سراسر ایران به مناسب چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در میانه جنگ میان اسرائیل و حماس، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند و پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را نیز آتش زدند».

این رسانه به سخنرانی «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور اسلامی ایران نیز در این راهپیمایی اشاره کرد و نوشت، رئیسی گفت «آمریکا و برخی کشورهای غربی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حمایت می‌کنند».

رویترز در گزارش خود آورده که مسئله فلسطین یکی از ارکان جمهوری اسلامی از زمان پیروزی بوده است؛ انقلابی که با سرنگونی حکومت شاه که تحت حمایت آمریکا بود، به وقوع پیوست.

این خبرگزاری همچنین به حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز اشاره کرد و نوشت بسیاری از افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی، تصاویری از آیت‌الله «سید علی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند.

رسانه‌هایی جمله آسوشیتدپرس، پرس آسوسیشن، بلومبرگ، الجزیره و خبرگزاری فرانسه نیز راهپیمایی امروز را پوشش خبری دادند.

خبرگزاری فرانسه بخشی از سخنان رئیس‌جمهور را که خواستار «اخراج رژیم صهیونیستی از سازمان ملل متحد» شده بود، برجسته کرد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.