آیت الله مدرسی یزدی: مردم با دقت به نظرات نامزدهای انتخابات گوش دهند و تصمیم‌گیری کنند

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با تاکید بر اینکه باید شرایطی فراهم شود تا نامزدهای انتخابات بتوانند افکار، آراء و راه‌حل‌هایش را به رای‌دهندگان معرفی کنند، گفت: مردم باید بتوانند با دقت به نظرات و دیدگاه‌های نامزدها گوش دهند و در فرصت کافی به ارزیابی نامزدها بپردازند و در نهایت تصمیم‌گیری کنند. به گزارش

کد خبر : 4092
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
آیت الله مدرسی یزدی: مردم با دقت به نظرات نامزدهای انتخابات گوش دهند و تصمیم‌گیری کنند



رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با تاکید بر اینکه باید شرایطی فراهم شود تا نامزدهای انتخابات بتوانند افکار، آراء و راه‌حل‌هایش را به رای‌دهندگان معرفی کنند، گفت: مردم باید بتوانند با دقت به نظرات و دیدگاه‌های نامزدها گوش دهند و در فرصت کافی به ارزیابی نامزدها بپردازند و در نهایت تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در جریان بازدید از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و روند ضبط برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقدام صدا و سیما برای معرفی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اقدامی ارزنده و ابتکاری است.

وی تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود تا نامزدهای انتخابات بتوانند افکار، آراء و راه‌حل‌هایش را به رای‌دهندگان معرفی کنند.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین گفت: مردم نیز باید بتوانند با دقت به نظرات و دیدگاه‌های نامزدها گوش دهند و در فرصت کافی به ارزیابی نامزدها بپردازند و در نهایت تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.