تصادف مرگبار دنا با گاردریل در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری دنا با گاردریل در بزرگراه آزادگان خبر داد. سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت ۲۳:۳۲ جمعه شب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان

کد خبر : 4169
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۱۴
تصادف مرگبار دنا با گاردریل در بزرگراه آزادگان


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری دنا با گاردریل در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت ۲۳:۳۲ جمعه شب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات رهاسازی، به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، نرسیده به اتوبان ساوه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت زمان سه دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری دنا که راننده آن مردی حدودا ۴۰ ساله بود، در حال حرکت در بزرگراه بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های میانه بزرگراه برخورد کرده است. شدت این برخورد نیز به حدی بود که گاردریل وارد کابین خودرو شده و اتاقک آن را تخریب کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه راننده خودرو درون کابین گرفتار شده بود، گفت: عوامل آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش قطعات خودرو کرده و راننده را از درون کابین خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند. متاسفانه با تحویل این فرد به اورژانس و بررسی علائم حیاتی مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی ادامه داد :آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و انتقال خودرو به حاشیه امن مسیر در دقایق اولیه بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

وی در مورد علت وقوع این حادثه نیز اظهار کرد: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

تصادف مرگبار دنا با گاردریل در بزرگراه آزادگان
تصادف دنا با گاردریل در بزرگراه آزادگان

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.