بادامچیان: تعدد لیست اصولگرایان در تهران داریم/ کاندیداهای موتلفه در استان ها مشخص شده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که «تعدد لیست اصولگرایان در تهران داریم» گفت: موتلفه اسلامی مدتی است که فهرست استان ها را در یک تفاهم با همه یاران خوب نظام و انقلاب در استان‌ها از بین نامزدها تعیین کرده است. به گزارش ایسنا، اسدالله بادامچیان در نشست خبری درباره آخرین رایزنی ها درباره لیست

کد خبر : 4229
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
بادامچیان: تعدد لیست اصولگرایان در تهران داریم/ کاندیداهای موتلفه در استان ها مشخص شده است



دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که «تعدد لیست اصولگرایان در تهران داریم» گفت: موتلفه اسلامی مدتی است که فهرست استان ها را در یک تفاهم با همه یاران خوب نظام و انقلاب در استان‌ها از بین نامزدها تعیین کرده است.

به گزارش ایسنا، اسدالله بادامچیان در نشست خبری درباره آخرین رایزنی ها درباره لیست ۳۰ نفره تهران گفت: تصور ما این بود که امروز تقریبا تحلیف فهرست ها روشن می شود اما هنوز فهرست انتخاباتی گروه‌های گوناگون تایید نشده است.

وی ادامه داد: موتلفه اسلامی مدتی است که فهرست استان ها را در یک تفاهم با همه یاران خوب نظام و انقلاب در استان‌ها از بین نامزدها تعیین کرده و تقریبا هفته گذشته به فهرست نهایی و قطعی در سراسر کشور رسیدیم که منتظر آغاز رقابت انتخاباتی هستیم.

منتظریم دوستان به وحدت برسند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره لیست تهران گفت: در تهران بیشتر جریان سیاسی حاکم است و در استان‌ها و حوزه‌ انتخابیه‌های کوچک کمتر جریان های سیاسی کشور اثرگذار هستند و بیشتر مسائل محلی و خاص مردم حوزه انتخابیه مطرح می‌شود؛ در تهران بحث‌ها و گفت‌وگو هایی داشته و منتظریم دوستان به وحدت برسند. هنوز شورای ائتلاف به فهرست مشخص نرسیده است، البته گفته می‌شود بخشی از افراد مورد نظرشان مشخص شدند منتها هنوز اعلام رسمی نشده است. ما درباره آن‌ها برخورد تقابلی نداشته و بیشتر رفتار همراهی داشته‌ایم.

وی توضیح داد: بر همین اساس دبیر موتلفه در استان تهران، آقای ترقی و پورابراهیمی از اعضای شورای مرکزی موتلفه حضور داشتند. از آقای انبارلویی خواستم که در شورای منتخب برای تعیین نمایندکان حضور پیدا کنند؛ لذا ما تعامل با شورای ائتلاف داشتیم. اکنون منتظریم که آن‌ها چه می‌کنند و بعد تصمیم نهایی‌مان را اعلام کنیم.

بادامچیان بیان کرد: اگر لیست معرفی شده را انتخاب اصلح دانستیم مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم.

شاید حدود ۷ نفر از بانوان در فهرست ۳۰ نفره شورای وحدت در تهران باشند

وی درباره شورای وحدت گفت: بنده عضو عالی شورای وحدت هم هستم؛ در آن جا صحبت جدی داشته و در حال بررسی هستیم و امروز صبح هم بحث می‌کردیم و در بخش مربوط به بانوان به نتیجه رسیدیم که شاید حدود ۷ نفر از بانوان در فهرست ۳۰ نفره شورای وحدت در تهران باشند. در حال بحث و گفت‌وگو برای حضور جوانان و نیروهای گوناگون در فهرست واحد هستیم.

دبیر کل حزب موتلفه بیان کرد: پیش‌بینی‌ام این است که در این دوره کثرت نامزد و افراد داریم به طوری که شاهد ثبت نام‌ها و تائید صلاحیت‌های گسترده هستیم و برای اولین بار بیشتر از ۱۵ هزار نفر را از حدود ۲۰ هزار کاندیدا احراز صلاحیت کردند. امیدواریم در این چند روز، همه دوستان کسانی که طبق رهنمود دیروز رهبری برای انتخاب اصلح به جمع بندی برسند. ما هم اگر احساس کردیم این افراد اصلح از دیگران هستند در شورای مرکزی موتلفه تصمیم گیری می‌کنیم.

ادامه دارد ….



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.