در راستای برخورد با مفسدین قدم برمی‌داریم/ پرونده تتلو در دادگاه/ جعل عنوان «کوروش کمپانی»

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پر.نده بابک زنجانی گفت: قوه قضاییه با اقتدار تمام در راستای شناسایی گلوگاه‌های فساد و برخورد با مفسدین و تحقق فسادستیزی قدم برمی‌دارد. به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی ظهر امروز در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران حاضر شد و به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ داد. ستایشی درباره

کد خبر : 4249
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
در راستای برخورد با مفسدین قدم برمی‌داریم/ پرونده تتلو در دادگاه/ جعل عنوان «کوروش کمپانی»



سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پر.نده بابک زنجانی گفت: قوه قضاییه با اقتدار تمام در راستای شناسایی گلوگاه‌های فساد و برخورد با مفسدین و تحقق فسادستیزی قدم برمی‌دارد.

به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی ظهر امروز در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران حاضر شد و به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ داد.

ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، گفت: در این رابطه به طور مفصل صحبت کرده‌ام و ریاست قوه قضاییه قسمتی از جلسه عالی قضایی را به این موضوع اختصاص دادند.

وی گفت: قوه قضاییه با اقتدار تمام در راستای شناسایی گلوگاه‌های فساد و برخورد با مفسدین و تحقق فسادستیزی قدم برمی‌دارد و مطابق موازین شرعی ما با برنامه ریزی دقیق و اهتمام ویژه کار را به جایی می‌بریم که عرصه برای این افراد تنگ شود تا در  بازدیدی دیگری که سال آینده خواهیم داشت بگوییم که   فساد و مفسدی نداریم؛ البته این امر نیاز به کار دارد و نظارت ویژه می طلبد و تمام دستگاه ها باید وظایف قانونی خود را به احسن وجه به منصه ظهور برسانند.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین درباره انتظار از مجلس آینده گفت: ما امیدواریم که شاهد حضور منسجم و مقتدرانه  امت بزرگوار و  همیشه در صحنه در انتخابات پیش رو  باشیم.

وی افزود: انتخابات پیش رو مثل سایر انتخابات از برکات انقلاب شکوهمند  اسلامی است و شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و عمومی و اجتماعی است و زمینه ای برای نشان دادن  نمایش اقتدار ملی ماست و همچنین کارآمدسازی نهادها و ساختارهای کشور برای تحقق اهداف است.

وی افزود: در انتخابات با اقتدار و برنامه ریزی شرکت کنیم و انتخاب اصلح داشته باشیم زیرا با انتخاب اصلح می توانیم به اهدافی که می خواهیم برای موفقیت انقلاب اسلامی داشته باشیم، برسیم.

ستایشی گفت: قطعا افراد انقلابی  و متعهد و خداپرست و کسانی که اشراف در موازین قانونگذاری داشته باشند را باید انتخاب کنیم و باعث ایجاد تضمین امنیت و عزت و اقتدار همه جانبه کشور است.

وی تاکید کرد: انتخابات ما که منبعث از قانون اساسی است بالاترین جایگاه است و قانون اخیرالتصویبی که در رابطه با انتخابات مجلس داریم، نوآوری خوبی را حاصل کرده است و  باید ما با تمسک به این مقررات در این انتخابات حضور پیداکنیم.

ستایشی درباره پرونده امیرحسین مقصودلو (تتلو) نیز گفت: این فرد بازداشت است و پرونده او در مرحله دادگاه است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی همچنین درباره عدم ثبت شرکت کوروش کمپانی با این نام، گفت: روز گذشته اعلام کردم که  شرکتی با نام‌کوروش کمپانی  ثبت نشده و به نام دیگری ثبت شده و به صورت جعلی این عنوان طرح شده است. این موضوع هم یکی از مصادیقی است که در فرآیند رسیدگی مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.