بیانیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای دعوت به شرکت در انتخابات

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد که مردم ایران این بار نیز با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند، بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه به جمهوری اسلامی ایران را دارند، کور خواهند کرد و ضربه عظیمی به افکار پوچ

کد خبر : 4452
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
بیانیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای دعوت به شرکت در انتخابات



اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات تاکید کرد که مردم ایران این بار نیز با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند، بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه به جمهوری اسلامی ایران را دارند، کور خواهند کرد و ضربه عظیمی به افکار پوچ و سرمایه‌های هنگفت آنها خواهند زد.

به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است: استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم سالاری دینی در جهان تبدیل شده است.

آنان به خوبی می‌دانند که انقلاب بیدارسازِ ما که نقطه آغاز خیزش بیداری اسلامی و شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه بوده، با تاسی از ملتی شکل گرفته که ۴۵ سال پیش توانست هیمنه‌ پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.

این بیانیه می‌افزاید: مردم ما می­ دانند در شرایط کنونی، دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می­ کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی، مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند.

مردم ایران این بار نیز با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند، بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند کور خواهند کرد و ضربه عظیمی به افکار پوچ و سرمایه‌های هنگفت خواهند زد.

این بیانیه می‌افزاید:  امروز برای عبور موفق از مشکلات، یک اختیار بزرگ و موثر در دست عموم مردم قرار دارد و توجه به این اختیار، می تواند منجر به تحولی عظیم در جامعه شود.

همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند: ما نزدیک قله هستیم؛ از این رو مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی پیش روی جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای تازه آفریده و ایران عزیز را به اوج قله برسانند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

در پایان بیانیه مذکور آمده است: ما دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی از مردم و جوانان عزیز کشور خواستاریم باری دیگر مردم غیور ایران بااگاهی و بصیرت نماینده اصلح خویش را شناخته و باحضور فعال دراین وظیفه شرعی و عمومی در پیشرفت و آینده ایران قوی نقش داشته باشند و کشورشان را به اوج افتخار برسانند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.