فرمانده کل سپاه: انتقام از دشمن دستور کار جاری است

سرلشکر حسین سلامی با تاکید بر اینکه ما به خوبی دشمنان ملت ایران را می‌شناسیم و از نقشه‌های شوم آنان آگاه هستیم گفت: انتقام از دشمنان دستور کار جاری است و هرگز از دستور کار ما حذف نخواهد شد و اجازه نمی‌دهیم این‌ها بر سرنوشت مسلمانان حاکم شوند. به گزارش ایسنا به نقل از سپاه

کد خبر : 4464
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲:۴۴
فرمانده کل سپاه: انتقام از دشمن دستور کار جاری است



سرلشکر حسین سلامی با تاکید بر اینکه ما به خوبی دشمنان ملت ایران را می‌شناسیم و از نقشه‌های شوم آنان آگاه هستیم گفت: انتقام از دشمنان دستور کار جاری است و هرگز از دستور کار ما حذف نخواهد شد و اجازه نمی‌دهیم این‌ها بر سرنوشت مسلمانان حاکم شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم و امنیت و شهدای تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: خداوند بزرگ را خاضعانه سپاسگزارم که امروز این توفیق و افتخار را عنایت کرد که در جمع خانواده‌ های عزیز، شریف، نجیب و صبور شهیدان والا مقام استان کرمان باشم.

وی با اشاره وجود شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای امنیت ‌وحادثه تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین جنایت تروریستی در سالگرد آن شهید عالیقدر در گلزار شهدا در کرمان گفت: انصافاً این روزها هیچ شهری در ایران به اندازه کرمان معطر به عطر شهیدان نیست، چه حکمتی است که خداوند از میان مردم این سرزمین، شهیدان را گلچین می‌کند.

سرلشکر سلامی شهادت را یک گزینش و انتخاب الهی دانست و افزود: شهید را خداوند انتخاب می‌کند و برای او فضائل بی‌شماری قائل است.

وی تصریح کرد: اولین فضیلتی که خداوند برای یک شهید قائل است، آن است که او هرگز نمی‌میرد و شهدا زنده هستند و خداوند برای آنها رضوان الهی قرار داده است و کسانی که در شهادت شهیدانشان صبر پیشه می‌کنند، خداوند آنان را به رحمت و رضوان خود بشارت می دهد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه اولین قطره خون شهید که بر زمین ریخته می‌شود تمام گناهانش ریخته می‌شود، بیان کرد: هر خوبی در این دنیا محاسبه کنید بالاتر از آن خوبی دیگری وجود دارد تا کی؟ تا زمانی که یک انسان به شهادت می‌رسد و وقتی به شهادت رسید، بعد از آن هیچ نیکی وجود ندارد اعظم الدرجه همین است و به یک حقیقت جاری در طول زمان تبدیل می‌شوند و این یک واقعیت است.

وی اظهار داشت: ما مردمان یک سرزمینی هستیم که دشمنان آن را احاطه کرده‌اند، همه قدرت‌های شیطانی دشمنان اسلام، انقلاب، نظام و مردم ما هستند، همه قدرت‌های باطل از آمریکا در صدر آنها گرفته که بزرگترین قدرت شیطانی تاریخ بشر است تا همه متحدان، شرکا، هم پیمانان و هم پیمانان تا عناصر خودفروخته و فریب خورده تکفیری که منحرفان اعتقادی هستند و به نام اسلام جنایت می‌کنند و بچه‌های کوچک را سر می‌برند و قتل عام می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز اگر توجه کنید می‌بینید تکفیری‌های تروریسم هم به همین نسبت عمدتاً به بی‌گناهان کار دارند، به کسانی که بی دفاع هستند، مسلح نیستند و قدرت دفاع از خود را ندارند در میان این‌ها خود را منفجر می‌کنند و عده زیادی از مردم بی‌گناه و بی دفاع را به شهادت می‌رسانند این ها همه از یک جنس هستند.

 سرلشکر سلامی با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده “هر کسی این‌ها را به ولایت، دوستی، سرپرستی و محبت خود بگیرد از همان ها است”،  افزود: اعمالشان هم می‌بینیم که مثل هم است؛ چرا که صهیونیست‌ها قتل عام می‌کنند، تکفیری‌ها هم قتل عام می‌کنند، فرقی نمی‌کند، مثل سلاح کشتار جمعی عمل می‌کنند و این یک واقعیت آشکار و غیر قابل انکار است.

وی تأکید کرد: ما در مقابل همه این‌ها ایستاده‌ایم  و راه را به فضل الهی بر همه این‌ها می‌بندیم، اگرچه ممکن است این‌ها، تحت غافلگیری عملی را انجام دهند؛ ولی ما راه‌ها را خواهیم بست.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما به خوبی دشمنان ملت ایران را می‌شناسیم و از نقشه‌های شوم آنان آگاه هستیم گفت: نهایت اهداف و برنامه‌های  اصلی ما نزدیک سازی دشمنان کوچک و بزرگ انقلاب، نظام و ملت ایران به مغرب زندگیشان است  و به فضل الهی زندگی را بر آنها تنگ و تیره خواهیم کرد.

وی بیان کرد: قطعاً ما اجازه نمی‌دهیم این‌ها بر مسلمانان غالب شوند؛ البته این سنت الهی است، راهی خداوند برای غلبه کفار بر مومنان باز نمی‌گذرد، منتهی ما باید در صحنه باشیم. در میدان عمل نصرت الهی نازل می‌شود و سرانجام مسلمانان در همه صحنه‌ها پیروز خواهند شد و این اراده الهی است؛ ولی به دست مسلمانان آنها را عذاب خواهد داد. نمی‌توانند از عذاب الهی فرار کنند. راه فراری وجود ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بالاخره دست تقدیر الهی با اذن خداوند متعال این‌ها را در خود خواهد گرفت و شمشیر مسلمانان به این‌ها خواهد رسید. ما طول شمشیرها را با پیش نهادن گام‌هایمان بلند خواهیم کرد، خودمان را به دشمنانمان خواهیم رساند و این واقعیت جریان دارد.

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: شاید داستان خیلی از انتقام‌ها بیان نشد؛ ولی انتقام از همه این‌ها دستور کار جاری  است و هرگز از دستور کار ما حذف نخواهد شد. ما اجازه نخواهیم داد که این‌ها بر سرنوشت مسلمانان حاکم شوند.

وی با بیان اینکه زندگی در کنار این‌ها تجربه تلخی است، تصریح کرد: آیا مسلمانان می‌توانند در کنار صهیونیست‌ها زندگی آرامی داشته باشند، ما به چشم می‌بینیم آمریکایی‌ها هر جایی وارد شده‌اند با خود ناامنی، عقب ماندگی، وابستگی، فقر، محرومیت، ناامنی، کشتار، بی ثباتی، جهل و بی اعتقادی آورده‌اند. انگلیس و صهیونیسم هم همینطور و همچنین این‌هایی که در دنیای اسلام نیز با آنها ائتلاف کرده‌اند و چشم به الفت این ها دوخته‌اند و مهره‌های شطرنج سیاسی آنها هستند ، به یاری الهی همه این‌ها نابود خواهند شد.

سرلشکر سلامی یادآوری کرد: شما غروب خیلی از دولت‌های استکباری و ظالم را دیدید، غروب این‌ها را هم خواهید دید ، همچنین تلالو خورشید اسلام را دیدید و امروز هم می‌بینید که اسلام چگونه می‌درخشد؛ ولی چیزی که کمک می‌کند صبر، استقامت، ایمان و بردباری شما است.

وی تصریح کرد: اگر من امروز به اذن و دستور رهبر معظم انقلاب، حضرت  امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در این مکان حاضر شده‌ام .چیزی که می‌گویم واقعی است، من با اجازه ایشان آمده‌ام و سرباز، خادم و فدایی ایشان هستم و امروز آمده‌ام تا سلام، محبت و دعای خیرشان را که همیشه با شما است و عشق و علاقه ‌ای که به شما مردم کرمان دارد را ابلاغ کنم و تجلیل کنم و دست شما عزیزان را ببوسم.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.