آغاز طرح نظارتی رمضان و عیدانه در بازار گیلان/ برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از ۱۸ اسفند

ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان از آغاز طرح نظارتی ماه رمضان و عیدانه بازار گیلان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد. تیمور پورحیدری امروز، ۱۲ اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری نمایشگاه های بهاره خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه های بهاره

کد خبر : 4498
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
آغاز طرح نظارتی رمضان و عیدانه در بازار گیلان/ برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از ۱۸ اسفند


ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان از آغاز طرح نظارتی ماه رمضان و عیدانه بازار گیلان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

تیمور پورحیدری امروز، ۱۲ اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری نمایشگاه های بهاره خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالا از ۱۸ اسفندماه در اغلب شهرهای گیلان برپا می شود.

وی افزود: تامین و عرضه کالاهای اساسی و پرمصرف مردم به شکل گسترده و متنوع از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در روزهای پایان سال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه تمامی کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه عرضه مستقیم با نرخ مصوب و با برچسب قیمت ویژه نمایشگاه با حضور بازرسان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی عرضه خواهد شد، گفت: همچنین طرح نظارتی ماه رمضان و عیدانه بازار گیلان آغاز می‌شود.

وی گفت: به طور کل طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عیدانه بازارهای گیلان از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ به صورت سراسری آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با جدیت تمام ادامه خواهد داشت. در این طرح بزرگ نظارتی نیز ادارات کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی در کنار شهرداری ها نقش آفرینی خواهند کرد.

وی عرضه کیف و کفش، پوشاک، گوشت و خواربار، آجیل و شیرینی و خرما با تنوع و کیفیت بالا را از ویژگی‌های نمایشگاه‌های بهاره عنوان کرد و یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده در سطح استان در اغلب شهرستان های دارای فضا و امکانات نمایشگاهی، نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با نازل ترین قیمت و با نرخ گذاری دقیق و مشخص برگزار می شود تا مردم به راحتی بتوانند مایحتاج اصلی خود در نوروز و ماه مبارک رمضان را تامین کنند.

مدیرکل صمت گیلان ضمن قدردانی از مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط برای برگزاری مطلوب نمایشگاه های بهاره، تاکید کرد: به نحوی برنامه ریزی شود که علاوه بر نمایشگاه بهاره، جشنواره‌های فروش فوق العاده نیز با همکاری صاحبان صنوف مختلف برای رفاه حال مردم به شکل محسوس و ملموس و با تخفیفات ویژه اجرا شود.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.