بزرگترین خرید در تاریخ فولاد ایران رقم خورد

صندوق ملی مسکن بزرگترین خرید تاریخ فولاد ایران را در راستای حمایت از طرح نهضت ملی مسکن رقم زد. به گزارش ایسنا، صندوق ملی مسکن با خرید اولین محموله ۹۰ هزار تنی فولاد از ذوب آهن اصفهان، نهضت خرید مصالح ساختمانی در پروژه های نهضت ملی مسکن را آغاز کرد. رئیس هیات عامل صندوق ملی

کد خبر : 4553
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۵۵
بزرگترین خرید در تاریخ فولاد ایران رقم خورد



صندوق ملی مسکن بزرگترین خرید تاریخ فولاد ایران را در راستای حمایت از طرح نهضت ملی مسکن رقم زد.

به گزارش ایسنا، صندوق ملی مسکن با خرید اولین محموله ۹۰ هزار تنی فولاد از ذوب آهن اصفهان، نهضت خرید مصالح ساختمانی در پروژه های نهضت ملی مسکن را آغاز کرد.

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن هزینه خرید این میزان فولاد را ۲۰ هزار میلیارد ریال و از محل منابع این صندوق اعلام کرد.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی از برنامه صندوق ملی مسکن برای خرید تا سقف یک میلیون تن فولاد برای پروژه های نهضت ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این برنامه، علاوه بر افزایش سرعت ساخت و ساز، با حذف واسطه ها، مصالح با قیمت ارزان تر به دست سازندگان مسکن حمایتی می رسد.

وی با اشاره به تاکید قانون جهش تولید مسکن و مصوبات شورای عالی مسکن بر پوشش خطرپذیری ساخت مسکن، اقدام صندوق ملی مسکن در خرید فولاد از طریق بورس را در راستای تثبیت و پیش بینی پذیر کردن قیمت مصالح ساختمانی برشمرد و تاکید کرد: خرید سایر مصالح پرمصرف حوزه ساختمان نیز در برنامه این صندوق قرار دارد.

صندوق ملی مسکن در سال ۱۴۰۱ با هدف هم‌افزایی، تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن و با کارکرد تجمیع و تخصیص منابع مالی تشکیل شده است.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.