ضروری دانستن توجه به آرامش ذهنی مردم و آثار اجتماعی تصمیمات

رئیس جمهور همه مسئولان و ارکان نظام را مخاطب سخنان رهبر معظم انقلاب درباره پرهیز از ستیزگری‌های دشمن‌پسند دانست و تصریح کرد: تلاش مسئولان برای عملی شدن این رهنمود و تمرکز بر انسجام در دولت و مجلس و پرهیز از اختلاف و ستیزه‌گری، از رموز اصلی موفقیت در مسیر رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور

کد خبر : 4747
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
ضروری دانستن توجه به آرامش ذهنی مردم و آثار اجتماعی تصمیمات



رئیس جمهور همه مسئولان و ارکان نظام را مخاطب سخنان رهبر معظم انقلاب درباره پرهیز از ستیزگری‌های دشمن‌پسند دانست و تصریح کرد: تلاش مسئولان برای عملی شدن این رهنمود و تمرکز بر انسجام در دولت و مجلس و پرهیز از اختلاف و ستیزه‌گری، از رموز اصلی موفقیت در مسیر رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور است.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای خودسازی درونی و اجتماعی دانست و با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب درباره ضرورت پرهیز از ستیزگری‌های دشمن‌پسند، همه مسئولان و ارکان نظام را مخاطب این سخنان دانست و تصریح کرد: تلاش مسئولان برای عملی شدن این رهنمود و تمرکز بر وحدت و انسجام در دولت و مجلس و پرهیز از اختلاف و ستیزه‌گری و جبهه‌بندی، از رموز اصلی موفقیت در مسیر رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور است.

رئیس جمهور در ادامه با ضروری دانستن توجه به آرامش ذهنی مردم و آثار اجتماعی تصمیمات و اقدامات دستگاه‌های دولتی، توجه بیشتر به تهیه پیوست‌های فرهنگی و رسانه‌ای برای تصمیمات و اقدامات دستگاه‌ها و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از آثار سوء احتمالی تصمیمات را خواستار شد.

رئیسی همچنین از وزرا و مسئولان اقتصادی دولت خواست عطف به شعار سال، گزارشی از مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در زمینه مهار تورم و رشد تولید تهیه و ارائه کنند.

وزیر جهادکشاورزی نیز در این جلسه گزارشی از رشد صادرات محصولات و فرآورده‌های کشاورزی ارائه کرد. بر اساس این گزارش صادرات محصولات کشاورزی در ۱۰ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ هشت میلیون تن بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۳ درصدی داشته است. از لحاظ ارزش نیز ارزش مجموع این صادرات ۶ میلیارد دلار بوده که رشد ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

بنا بر گزارش وزیر جهادکشاورزی در حالی که کشورمان تا پیش از دولت سیزدهم یکی از واردکنندگان خوراک آبزیان بوده با اقدامات صورت گرفته ضمن تامین نیاز داخل، تبدیل به صادرکننده این محصول شده و مجموع صادرات بخش شیلات و خوراک آبزیان در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال ۶۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. همچنین صادرات بخش سبزی و صیفی‌جات ۴۱ درصد، انواع میوه و فرآورده‌های آن ۳۵ درصد و صادرات محصولات لبنی نیز رشد ۲۳ درصدی داشته است.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.