علیپور: باید پروازهای چارتری تعطیل شود/کمبود هواپیما داریم

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که کمبود بلیت هواپیما به دلیل کمبود هواپیما و ایرلاین‌ها است در این بین برخی سوء‌استفاده هم می‌کنند که باید پروازهای چارتری را تعطیل کرد تا مردم دسترسی راحت‌تری به بلیت داشته باشند. کمال علیپور در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت معضل کمبود و گرانی بلیت هواپیما

کد خبر : 4786
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
علیپور: باید پروازهای چارتری تعطیل شود/کمبود هواپیما داریم



نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که کمبود بلیت هواپیما به دلیل کمبود هواپیما و ایرلاین‌ها است در این بین برخی سوء‌استفاده هم می‌کنند که باید پروازهای چارتری را تعطیل کرد تا مردم دسترسی راحت‌تری به بلیت داشته باشند.

کمال علیپور در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت معضل کمبود و گرانی بلیت هواپیما اظهار کرد: ما در شرایط فشار تحریمی هستیم و برای خرید هواپیما و تامین و تعمیر هواپیما مشکل داریم اکنون شرکت‌های دانش بنیان برای تعمیرات ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: هواپیماهای موجود و وارداتی هم کفاف تعداد مسافران را نمی‌دهد و تعداد هواپیما کم است البته کار خوبی صورت گرفته که گفته شده مجوزی به شرکت‌های خصوصی که حتی سه یا چهار هواپیما دارند داده شود تا از هواپیماها استفاده شود.

نائب رئیس کمیسیون عمران بیان کرد: ما از شرکت‌های خصوصی دعوت می‌کنیم که به این عرصه ورود پیدا کنند و هواپیماهایشان را در اختیار قرار دهند چون ما کمبود هواپیما داریم و مسافران با مشکل مواجه می‌شوند.

علیپور همچنین در جمع‌بندی بیان کرد: کمبود بلیت به خاطر کمبود هواپیما و ایرلاین‌ها است؛ در این بین برخی سوء استفاده کرده و پروازها را چارتری می‌کنند که  باید چارترها تعطیل شده تا مردم دسترسی راحت‌تری به بلیت داشته باشند. لازم است قیمت پروازها هم کنترل شود در عین حال حرف ایرلاین‌ها هم شنیده شده چون آنها در شرایط تحریمی مشکلاتی دارند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.