وزیر کشور: مردم در این انتخابات مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد. به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از عوامل ستاد انتخابات استان پنجشنبه شب با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی در سالن شهدای سلامتی مشهد

کد خبر : 4793
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
وزیر کشور: مردم در این انتخابات مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند



وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از عوامل ستاد انتخابات استان پنجشنبه شب با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی در سالن شهدای سلامتی مشهد برگزار شد.

وزیر کشور در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم و در شعب مشکلی پیش نیامد.

وی به حضور باشکوه مردم در این انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم در این انتخابات، بار دیگر اقدامی جهادگونه انجام دادند و مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند.

وحیدی به تلاش‌های مجریان انتخابات اشاره و تصریح کرد: کارگزاران انتخابات نیز با تمام وجود و در سرمای زیاد از مرزها تا عمق کشور و از سر صندوق تا بالاترین مرحله به درستی خدمت رسانی کردند که جای تقدیر دارد.

وزیر کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم خراسان رضوی در این رویداد سیاسی بزرگ خاطرنشان کرد: مردم خطه خراسان رضوی نیز با مشارکت بالا و افزایش نسبت به دوره قبل، برگ زرینی را در کارنامه انقلابی خویش ثبت کردند.

وی اظهار کرد: امیدواریم در مرحله دوم انتخابات که در برخی از حوزه‌ها برگزار خواهد شد، مردم و مجریان دوباره حضوری باشکوه داشته باشند.

در آیین تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه، تعدادی از فرمانداران، مدیران کل و اعضای هیات‌های اجرایی خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.