افزایش۴ درصدی تردد در محورهای اصفهان

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ابتدای طرح نوروزی ۴ درصد افزایش یافته است. سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان با توجه به موقعیت خاص و شاهراه بودن در مسیر

کد خبر : 4918
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۸
افزایش۴ درصدی تردد در محورهای اصفهان



ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ابتدای طرح نوروزی ۴ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان با توجه به موقعیت خاص و شاهراه بودن در مسیر شمال به جنوب و شرق به غرب در میان سایر استان‌ها جایگاه ویژه‌ای از نظر حجم تردد و حضور مسافران نوروزی به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه گفت: بر اساس آمار ارائه شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با گذشت ۴ روز از زمان آغاز طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند ماه میزان ترددها در سطح محورهای مواصلاتی استان اصفهان ۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و بیش از ۶ میلیون و ۱۱۷ هزار تردد در این مدت به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راه استان به کاهش ۶۷ درصدی میزان وقوع تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان اشاره و عنوان کرد: براساس تجزیه و تحلیل کارشناسان این پلیس، علت ۶۲ درصد از وقوع انواع تصادفات و حوادث ترافیکی و جاده‌ای، سهل انگاری، حواس پرتی، عدم رعایت سرعت مطمئنه و بی توجهی رانندگان به جلو معرفی شده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تصادفات جرحی نیز در این مدت با کاهش ۴ درصدی روبه رو بوده تصریح کرد: مشارکت مردم تضمین کننده ارتقا سطح آگاهی‌ها و پیشگیری از وقوع تصادفات است، رانندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کمترین زمان ممکن است جان سرنشینان خودرو را به خطر بیاندازد.

سرهنگ مولوی با اشاره به بسیج تمامی امکانات و حضور پررنگ مأموران پلیس برای مدیریت ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی استان در طرح نوروزی خاطرنشان کرد: با آغاز این طرح، نیروهای خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام پایان سال و تعطیلات نوروز به هم‌وطنان در سطح محورهای مواصلاتی استان هستند.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.