بازدید رییس سازمان حمایت از مراکز توزیع اقلام ضروری و کالاهای اساسی

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از غرفه های عرضه محصولات تنظیم بازار میدان بهمن و برخی فروشگاه های زنجیره ای بازدید کرد. به گزارش ایسنا، معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به همراه نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی ،معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان تهران

کد خبر : 4976
تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از غرفه های عرضه محصولات تنظیم بازار میدان بهمن و برخی فروشگاه های زنجیره ای بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به همراه نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی ،معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان تهران ، مدیر کل بازرسی کالای مصرفی و مدیر کل بازرسی ویژه سازمان حمایت امروز( شنبه) در اولین روز فعالیت میدان تره بار بهمن در سال جدید جهت بررسی وضعیت توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز کرد.

وی در این بازدید علاوه بر گفت و گو با مردم در خصوص مشکلات و درخواست های مردم و حل آنها که اغلب درخواست عرضه بیشتر مرغ و تعداد غرفه های عرضه کنندگان را داشتند با مسئولین بحث و گفت و گو کرد.

وی در ادامه از غرفه های عمده و خرده فروشی مرغ بازدید کرد.

همچنین نماینده جهاد کشاورزی و بازرسان اداره کل صنعت معدن و تجارت استان تهران توضیحات لازم از روند عرضه مرغ در این میدان ارایه کرده که بر اساس آن میزان عرضه مرغ گرم در میدان بهمن حدود ۴۰۰ تن و مرغ منجمد وارداتی ۴۲ تن گزارش شد.

رییس سازمان حمایت در ادامه بازدید های امروز با توجه به شروع عرضه گوشت تنظیم بازار وارداتی در سطح فروشگاه‌های زنجیره ای به صورت موردی از فروشگاه شهروند بیهقی بازدید کرد و از وضعیت عرضه چهار تن این کالا که در حال عرضه بود بازدید و ضمن بررسی نحوه عرضه و نظارت ها بر توزیع آن با مدیر فروشگاه مذکور و مردم بحث و گفت و گو کرد و در جریان امور قرار گرفت.

انتهای پیام 



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.