تشدید برنامه ارزیابی و نظارت بر سلامت فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی

سرپرست امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از تشدید برنامه ارزیابی و نظارت بر سلامت فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد. به گزارش ایسنا دکتر محمود آل بویه اظهار کرد: امور اجرایی مرتبط با صدور مجوزهای ترخیص و مصرف اقلام اساسی در اداره کل و معاونت‌های غذا

کد خبر : 4997
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
تشدید برنامه ارزیابی و نظارت بر سلامت فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی



سرپرست امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از تشدید برنامه ارزیابی و نظارت بر سلامت فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا دکتر محمود آل بویه اظهار کرد: امور اجرایی مرتبط با صدور مجوزهای ترخیص و مصرف اقلام اساسی در اداره کل و معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در ایام نوروز بدون توقف ادامه خواهد داشت.

به گزارش وبدا، وی تصریح کرد: تشدید برنامه ارزیابی و نظارت بر سلامت فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی توسط تمامی کارشناسان حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه‌ها از جمله ثبت و گزارش مشاهده هرگونه عدم انطباق فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی در سطح عرضه و مصرف، پیگیری و انجام اقدامات قانونی موارد تخلف احتمالی، رسیدگی به شکایات مردمی مطابق با دستورالعمل‌های مربوطه به صورت مستمر در ایام نوروز صورت می گیرد.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.