عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمانشاه:برای برندسازی گردشگری استان نیازمند به‌کارگیری رسانه‌های ملی و بین‌المللی هستیم

عضو کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمانشاه گفت: برای برندسازی در حوزه گردشگری استان کرمانشاه نیازمند به‌کارگیری رسانه‌های ملی و حتی بین‌المللی هستیم.

به گزارش خبرنگار اریکه (مرجع گردشگری کشور)، هادی نوروزی در جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمانشاه اظهارکرد: امروزه نقش بی بدیل رسانه ها در شکل‌گیری و اشاعه هر رویدادی انکارناپذیر است و طبیعتا حوزه گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: اصولا برگزاری هرگونه جشنواره، نمایشگاه، سمینار، کنفرانس، برنامه، مراسم و رویدادی بدون همراهی رسانه بی معنی است.

این کارشناس ارشد رسانه اظهارکرد: رسانه ها این توانایی را دارند که یک رویداد بسیار معمولی و سطح پایین را چنان بولد کنند که در سطحی بسیار وسیعی همچون ملی و حتی بین المللی دیده شود و یا بالعکس، برگزاری یک رویداد بسیار بزرگ بین المللی نیز بدون حضور رسانه ها و یا با عملکرد ضعیف رسانه ها ممکن است اصلا دیده نشود.

نوروزی با تاکید بر اینکه امروزه دنیا، دنیای کثرت رسانه هاست، تصریح کرد: هر فرد با در دست داشتن یک موبایل ساده و دسترسی به یک دنیای مجازی به خودی خود می تواند یک رسانه تلقی شود، اما امروزه آنچیزی که مهتر است، دامنه نفوذ رسانه هاست و لذا ما اگر می خواهیم که در حوزه برندسازی گردشگری فعالیت کنیم باید از رسانه هایی با دامنه نفوذ گسترده بهره بگیریم.

مدیرمسئول پایگاه خبری اریکه (مرجع گردشگری کشور) اظهارکرد: طبیعتا استفاده از رسانه های محلی می تواند رویداد گردشگری ما را در سطح محلی بولد کند، نه بیشتر. بنابراین اگر می خواهیم رویدادهایمان در سطحی ملی و صدالبته بین المللی دیده شوند باید از رسانه هایی با دایره نفوذ ملی و بین المللی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای برندسازی در حوزه گردشگری استان کرمانشاه هیچ راهی نداریم مگر اینکه از همراهی و یاری رسانه‌های ملی و بین‌المللی بهره ببریم.

عضو کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با وجود داشتن بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده که بیش از دوهزار مورد آن ثبت ملی شده و یک اثر ارزشمند جهانی به نام بیستون هنوز برای بسیاری از مردم همین استان ناشناخته است، چه برسد به مردم ایران و در ادامه جهانیان.

نوروزی تاکید کرد: ما وظیفه داریم که استان کرمانشاه را به مردم این استان، به همه ایرانیان و البته به گردشگران خارجی معرفی کرده و جاذبه های این دیار را در قالب برندهایی ماندگار به همگان بشناسانیم.




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *