آماده‌باش مدیریت شهری برای برگزاری مراسم شب قدر

سخنگوی شهرداری تهران در خصوص آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم‌ شب قدر گفت: ساعات کاری تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد به منظور تسهیل تردد مسافران به مساجد، اماکن مذهبی و هیأت‌ها افزایش خواهد یافت. عبدالمطهر محمدخانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات شهرداری پایتخت در

کد خبر : 5158
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
آماده‌باش مدیریت شهری برای برگزاری مراسم شب قدر



سخنگوی شهرداری تهران در خصوص آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری مراسم‌ شب قدر گفت: ساعات کاری تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد به منظور تسهیل تردد مسافران به مساجد، اماکن مذهبی و هیأت‌ها افزایش خواهد یافت.

عبدالمطهر محمدخانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات شهرداری پایتخت در ایام شب‌های قدر اعلام کرد: مدیریت شهری بنابر وظیفه اجتماعی و دینی که بر عهده دارد تلاش می‌کند تا در این ایام بتواند وسایل رفاه و آسایش شهروندان را فراهم کند تا مردم از شب‌های قدر نهایت استفاده را ببرند.

ساعات کاری مترو افزایش می‌یابد

وی با اشاره به ساعات کار خدمت‌رسانی مترو در ایام شب‌ قدر افزود: ساعات کاری تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد به منظور تسهیل تردد مسافران به مساجد، اماکن مذهبی و هیأت افزایش خواهد یافت.

محمدخانی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود، گفت: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) – گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در شب قدر 

وی در خصوص خدمت‌رسانی سازمان آتش‌نشانی در ایام شب قدر اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی مانند سال‌های گذشته در مجاورت محل‌های برگزاری مراسم‌های شب‌های قدر مستقر شده تا ایمنی شهروندان تامین شود.

محمدخانی ادامه داد: آتش نشانان ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی نیز برای کمک به تامین ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و امکان دیگر آمادگی کامل دارند.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از آتش نشانان به همراه ۸۰ دستگاه خودرو عملیاتی سبک و سنگین در ۸۰ نقطه از سطح شهر شامل خیابان‌ها، میادین پر تردد، اماکن مذهبی و محل‌های برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر از یک ساعت پیش از برگزاری مراسم تا پایان آن و نیز تخلیه کامل شبستان‌های اماکن مذهبی، پوشش ایمنی مناسب را فراهم می‌کنند.

وی در پایان درباره وضعیت تردد وسایل سنگین در سطح شهر تاکید کرد: در شب‌های قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع است. امید است که شرایط استفاده از این ایام پرخیروبرکت برای شهروندان فراهم شود. 

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.