وزیر علوم: قول می‌دهم امانتدار امینی برای دانشجویان باشیم

وزیر علوم با بیان اینکه فرزندان مردم در دانشگاه‌ها امانت هستند، گفت: قول می‌دهم امانتدار امینی برای دانشجویان و جگرگوشه‌های مردم باشیم. دکتر محمدعلی زلفی‌گل در گفت و گو با ایسنا، به میزان آمادگی دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه اواخر خرداد امسال با پیگیری هایی

کد خبر : 855
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
وزیر علوم: قول می‌دهم امانتدار امینی برای دانشجویان باشیم



وزیر علوم با بیان اینکه فرزندان مردم در دانشگاه‌ها امانت هستند، گفت: قول می‌دهم امانتدار امینی برای دانشجویان و جگرگوشه‌های مردم باشیم.

دکتر محمدعلی زلفی‌گل در گفت و گو با ایسنا، به میزان آمادگی دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه اواخر خرداد امسال با پیگیری هایی که انجام شد اعتبار مناسبی برای تغییر و تجهیز در اختیار دانشگاه ها قرار دادیم و از آنها خواستیم از فرصت تعطیلات تابستان برای بازسازی امکانات رفاهی، تجهیزاتی و بازسازی خوابگاه ها استفاده کنند، تا برای آغاز سال تحصیلی مشکلی نداشته باشیم.

وزیر علوم با بیان اینکه مردم فرزندان خودشان را در دانشگاه ها به امانت می گذارند، گفت: قول می‌دهم امانتدار امینی برای دانشجویان و جگرگوشه‌های مردم باشیم تا آنها بتوانند در کمال امنیت و آرامش فعالیت‌های علمی،تحقیقاتی، فرهنگی و ورزشی خود را دنبال کرده و از دوران دانشجویی خود نهایت استفاده را ببرند.

زلفی گل همچنین تاکید کرد: خدا را شاکر هستم جامعه دانشگاهی ما فهیم و فرهیخته هستند و ما به وجودشان افتخار می کنیم و چون از سطح فهم و درک بالایی برخوردارند و از این جهت جای نگرانی برای ما وجود ندارد.

وزیر علوم در پایان یادآور شد: گاهی هجمه هایی از بیرون به اساتید و دانشجویان وارد می شود که خوشبختانه جامعه دانشگاهی خیلی زود این هجمه ها را تشخیص می دهد. امیدواریم امسال شاهد حضور پرشور نشاط دانشجویان در دانشگاه ها باشیم.

انتهای پیام



Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.